Sahabat Blogger..Follow taw..:)

Wednesday, May 18, 2011

Tabiat Buruk Korang Ape?


Hey..hey korang2...jom kongsi cerita tabiat buruk korang yew...sila jangan malu atau segan kongsi2...bukan citer KONGSI okay...tapi sharing is caring maaa...yuhhuu..^_^

Okay...macam biasa la..balek keje tak sah kalau tak tengok hp dalam handbeg kan...dan yang paling menyayat hati laaa...gile banyak TISSUE yang sudah terkumpul berkurun lamenyaa...hahahaha...baru aku sedar tabiat buruk aku nie..menyimpan khazanah iaitu TISU...bukan TISU toilet oke..korang2..i mention kat situ..bukan TISU toilet..tapi tisu biase je ok..harap maklum...T_T

Aduh...bukak handbeg semalam..tisu lagi...beg untuk telekung..ade tisu jugak..eh??ape pasal smue beg ade tisu ni??maaf..ni bukan tisu yang belum pakai..tapi yang sudah hampir lunyai..hahah..yang terpakai la tu kan maksudnyaa....bile pkir2 balik..tergelak aku sorang2..nasib tak de spe yang nmpk..lau x mesti pkir aku gilaaaaa kan..?cettt..pooodah korang..!

hahaha..baru aku tau tabiat buruk aku yang satu nie..lebih kurang macam ni la SUASANA dalam beg aku tu..lau ade tikus pn...memang abis kena lanyak la sebab penuh sangat kan..hahaha...cau cincau....





Ok bai!

NOTAKAKI : sila jangan semakkan benda2 yang tak penting dalam handbeg anda.:)

2 comments:

  1. Pasqualina LorenzaMay 18, 2011 at 7:55 AM

    Oh....if kamu suke simpan tisu, sy lak if u want to know, dlam beg, dompet, dlm buku, mesti ade terselit tiket2 bas, kTm, resit barang2, penyata atm, tiket wayang & pelbagai lg yg sewaktu dgnnya... kdg2 dlm p0ket sluar p0n still ade resit2 yg dah berkurun2...huhuh~
    kdg2 mmg xsempat nk buang...dh buang p0n still ade lg...mane dtgnyer p0n xtaulah...huhuh~

    =p

    ReplyDelete
  2. eh..same la..dalam purse mesti ade smue tu..n lagi satu memang xkan buang tiket wayang,resit, bil, kad topup yang dah berkurun...sebab pon tak tau la npe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...