Sahabat Blogger..Follow taw..:)

Friday, April 15, 2011

Blog Kelam Kabut

Arghh...dah r blog aku dah macam tongkang pecah!!geramnyer.....entah ape yg aku salah click pon tak tahu lar..malangnye naseb....btw...bkn tu sebenarnya yang aku nk cite kan...tapi....

*****


*****


*****


*****

aku tak puas ati ngn sorg mamat ni la...dia asyik menganggu ketenteraman aku je...aku tak nak la publish...tapi lau hari2 dah macam ni...leh sakit mental aku dibuatnye woooo!!

Mane taknya...lau tiap kali aku nk balek keje je..mesti ade org follow...tak naek kete...naek moto...dah tu aku ni dah la bawak mcm kura-kura sikit...(safety first maaa)..mau xgoyang tayar moto uh!!pecut pnye pecut pon still leh kejar gak...adehh...T__T

PENAT auuu gini!!!korang mesti tertanya2 kan npe leh jd cmnie....aku malas nk citer detail..so aku cite mane yg penting2 je la ok...si dia ni sebaya dengan aku..tapi aku baru je kenal..ade la xsampai sebulan pon...tapi CARING dia semacam and wat aku sampai xsenang nk duduk makkk...!!!bukan ape..setiap apa yang aku nk buat...ni xboleh..tu xboleh..!!

Okay lah...to be honest...mmg aku declare ngn dia..upsss!!but lepas dapat tau yg dia ni kaki panas baran..kaki CARUT...kaki semua kaki la...aku pon tak nak la tunggu lelame...benda buruk buat ape disimpan kan..kan??

Aku pon dengan selamba BADAK TAK BADAK...minx ah PUTUS cara baik ok..!yang aku panas sangat sebab dia tak boleh terima!aduhh...pe masalah lagi nie??

Okay la..aku ckp cmni kat dia..."AWK DULU MESTI CITA-CITA NK JADI FBI KAN?SO SKG AWK TENGAH PRAKTIKKAN KE??"

Motif aku ckp cm tu???sebabnya.....hari2 duk mengintai aku..duk mengintip mane aku pergi..sampaikan aku balek umah pn nk ikot jgk lahaiiii...!!!geram dowww!!!!cakap macam cakap ngn sepend* kering!!!

LAst but not least lahh..sekarang ni aku tgh pkir macam mane nk settlekan hal ni...nk bagi dia paham and hentikanlah keje2 mengintip nie....tak dapat faedah pape pon...!

ok..wslm...

notakaki : pada lelaki2 diluar sane yang cintanya ditolak..sila jangan berkelakuan sebegini..harap maklum..~


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...