Sahabat Blogger..Follow taw..:)

Wednesday, April 20, 2011

Mengidam


Opsss...mengidam lah pulak kan...^_^...adehhh...bukan mengidam ape...mengidam teringin nk makan BIG APPLE lar.....hukhukhuk...korang2 ni pikir bukan2 je kan..

Dah lame tak pekena Big Apple ni...last MENTEGEDARAH benda alah nie..time nak tengok wayang kat Jusco Seremban 2...outing with my sis and friend.

Cite kat wayang yg kitorang nk tengok actually cite HIKAYAT MERONGMAHAWANGSA..tapi cite tu lewat sangat lar pulak..kitorang dah la awek2 cun yang tak boleh balik lewat ckitt...nanti ade "BODY GUARD" yang akan melenting..upsss...^_^

So..cite yang paling awal pon cite CUN&BIG MAMA..triller bagi cite cun ni tak la best sangat pon..ahaha...tengok cite omputih ag best kan...so decide la nk tengok cite big mama nie...sementara nk tnggu tu..pusing2 la kt dalam jusco nie...

TERnampak la pulak banyak gile kot DONAT!!!hahaha..."BIG APPLE"..fuh..rambang mate haaaa...tak tau nk makan yang mane...then nampak la donat white cheese nie...mmg menyelerakan wa cakap lu!!!hahaha...beli la dua...one for my sis..and 2nd one 4 me....



-Memang sedap...nak lagi..nak lagi boleh?_


Pening nak pilih utk kakak aku ni...so bia la dia pilih...dia nk yang ade kacang pulak...memang menarik la...tp tak tau la ase die cmne lak kan...




^_^ apa pendapat korang.???nampak sedap kan??sila jangan jeles yer...


hahaha...daku memang hentam abis la..!sedap....!!!!!!!!!!!!kene lak dengan white choc die..fuhhh...jilat jari wooo...hahaha...

Ok then...aku memang pelahap la katakan..ase sekali nak lagi...ape lagi..aku pon beli la u
tk kali KEDUA..but tak sempat nk amik gambar donat tu sebab aku makan dalam wayang....yg 2nd aku amik ni donat TIRAMISU...tersangatlah manis..!tapi sedap yg cheese ni lagi....nyuummmm..!


Yang buruk melantaknye aku lar tu...hahahahaa....terboek..~


NOTAKAKI : mengidam lar wei..ade spe2 nk bawak aku g jusco lagi x??nak lagi!!:(

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...