Sahabat Blogger..Follow taw..:)

Sunday, April 24, 2011

Dari Hati Ke Jemari?


Ku menunggu..ku menunggu kau putus dengan kekasihmu...

haiiyakkkk...!pe cite nie?ish..ish...actually tak ade kaitan ape2 pon..hehe...Sebenarnya hari ni ade sesi temu ramah dari hati ke jemari..upss??ape tuuu yer??

Dottt...

Dettt...

Tott...

Tett...


Hahaa...Miss Ruby ni adalah seorang kakak dan dia juga merupakan SENIOR tempak aku bekerja sekarang ni..ape lagi..petang2 memang mengantuk lah kan..so SI MISAI ni pulak..atau lebih dikenali sebagai ADIK&AKHYIA..memang rajin masuk duk borak2 dengan kitorang ni..Tengah tak ade ape yang nak diborakkan..so..(bpe banyak so dah...)si ruby nie tanya la 1 soalan kat si misai...

Soalan dia macam nie...

.................

...............

...............

...........

Buat dialog sikit la eh..bagi korang senang imagine kan..heheeee....

Ruby : Akhyia..kau sebagai lelaki la kan..cube kau cakap jujur dan ikhlas..CIRI-CIRI PEREMPUAN YANG KAU SUKE..?

Akhyia : (berfikir sejenak)hurm....jujur aku ni memang jenis cerewet..

Aku : Tak ape..kau cakap je..jap ye..aku amik kertas dan pen..senang nak tulis...heee...

Akhyia : CIRI-CIRI PEREMPUAN YANG AKU NAK....

jeng..jeng...jeng...


1. Mestilah cantik...macam ZIELA ni..(tibe2 je sebut name aku).tak pun macam dynaz(artis tu..)

2.Nak yang pakai tudung..sedap mate ni nak pandang...kan..

3. Dia mestilah rajin sembahyang..

4. Dia pandai jaga hati...

5. Pandai masak..pandai kemas rumah..pandai semuanya lar...

6. Semestinya bukan yang jenis cerewet tau...pening kepala nanti...

7. Tak memilih...Ikut je cakap...tak banyak mulut...

8. BEKERJA..tapi tak kisah la keje apa sekali pun..(termasuklah keje sapu sampah) asalkan bekerja supaya incase ape2 jadi kat aku nanti..

WOW!!sejujurnya la...hehe..aku memang terkezut dan terkejat sekejap bile dengar pengakuan dia..hehe..

Rupanya macam tu yer..So ape lagi kawan2??tak nak try jadi cam tu ke??hehe...



NOTAKAKI : Lepas ni kena la update diri sendiri...:)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...